Τέλειο μέγεθος, εξαιρετική θερμομόνωση!
Εξαιρετικό προϊόν.
Τέλειο! Φανταστική ποιότητα! Value for money!
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΌ ΜΠΡΑΒΟ
Το χρώμα είναι πολύ ωραίο έχουμε ξαναπάρει πολλές φορές σε διάφορα μεγέθη και έχω μείνει αρκετά ευχαριστημένη ειδικά το καλοκαίρι που κρατάει δροσερό το νερό
Πολύ όμορφο,πρακτικό και αποδοτικο δοχείο νερού
πολύ καλο.καλυπτει πλήρωςαυτά που υπόσχεται.προτείνετε ανεπιφυλακτα.
Εξαιρετική ποιότητα και συσκευασία. Ο,τι καλύτερο έχω αγοράσει. Το συστήνω ανεπιφύλακτα.
φανταστικό, απλά σε χτυπήματα φεύγει το χρώμα και φαίνεται λόγω του ότι είναι μαύρο!
Πολύ καλό σε ποιότητα και εργονομία…
Κρατά το νερό δροσερό για πάρα πολύ ώρα (όση αναφέρεται) ειδικά αν βάζεις και παγάκια όπως εγώ - το συμπλήρωσα 2 φορές μέσα σε ένα 24ωρο και υπήρχε ακόμη πάγος…
Τέλειο
Το έβαλα μεσα σε τσάντα. Δε χύθηκε καθόλου
Διατήρησε τον καφέ ζεστό γιαώρες
Απίστευτος θερμός βολεύει πάρα πολύ για κάθε μέρα το καλύτερο μπουκάλι που έχω πάρει αξίζει όλα του τα λεφτά !
Μου αρέσει αρκετά
Πολύ καλή ποιότητα κατασκευής!! Ιδανική επιλογή μεγέθους για την ηλικία και τις ανάγκες του παιδιού μου!!keep walking Coolnmore!
Παρά πολύ καλό. Είμαι πολυ ευχαριστημένη.